سایبان بازوییسایبان فنری (سایبان بازویی)

سایبان فنری (سایبان بازویی)

سایبان فنری (سایبان بازویی) را بدون شک می توان یکی از بهترین نمونه های سایبان معرفی کرد، زیرا این سایبان ها دارای مزایا و قابلیت های فراوانی هستند. طراحی و نصب سایه بان بازویی اگر توسط افراد متخصص انجام شود، میزان رضایت مصرف کننده بسیار بیشتر می شود. با ما همراه باشید تا با طراحی و نصب و همچنین عوامل موثر بر قیمت چادر بازویی بیشتر آشنا شوید.

خرید سایبان بازویی ☎️ 09121694829

معرفی سایه بان بازویی

سایبان بازویی ایران سایبان به نام های زیر نیز شناخته می شود: سایبان برقی،سایبان فنری،سایبان مفصلی،سایبان اتوماتیک و سایبان بازشو،سایبان بازویی با توجه به متعلقات مدرن تر و زیبایی ظاهری مورد توجه قرار گرفته است.سایبان بازویی ایران سایبان یا همان سایبان برقی ایران سایبان علاوه بر زیبایی ظاهری مساحت بیشتری نسبت به سایبان کالسکه ای تحت پوشش خود قرار می دهد و معمولا دو متر و نیم ،دو متر و هشتاد سانت و سه متر و سی سانتیمتر متر جلو آمدگی سایبان بازویی می باشد.شیب سایبان بازویی(سایبان برقی) از ده درجه تا حدود 45 درجه قابل تنظیم است.قطعات مفصلی سایبان بازویی(سایبان برقی) با ریخته گری آلومینیوم در قالب دایکاست تهیه شده است و سایر قطعات سایبان بازویی از جنس الومینیوم با استفاده از قالب اکزود ساخته شده است.

سایبان بازویی در یک نگاه

سایبان بازویی به خاطر کارایی بسیار خوب و طراحی منحصر به فردی که داشته، به عنوان یکی از بهترین سایبان های موجود در بازار تلقی می شود. سایه بان بازویی شاید به خاطر کارایی بسیار خوبی که داشته، بتواند جایگزین بسیار مناسبی برای سایبان های دستی باشد.سایبان های دستی اگر چه ارزان هستند، اما کیفیت و مزایای سایبان بازویی بسیار بیشتر از آنها است. استقبال بی نظیر از انواع سایبان یا چادر بازویی سبب شده تا شرکت های بسیار زیادی در داخل و خارج از کشور به تولید این محصولات مشغول شوند.سایبان بازویی معمولا از اجزای مختلفی تشکیل شده و به صورت کاملا حرفه ای مونتاژ می شود. معمولا مونتاژ این نوع از سایه بانها می تواند در شرکت و یا در محل نصب انجام شود. در صورتی که مونتاژ سایبان بازویی در کارگاه انجام شود، مزیت های بیشتری نسبت به مونتاژ در محل نصب  دارد.سایه بان بازویی را شرکت ایران سایبان به خاطر افزایش میزان مصرف، به صورت سفارشی نیز تهیه و تولید می کنند. سفارشی بودن سایبان ها باعث می شود تا رضایت مصرف کننده از این محصول بسیار بیشتر شود.

خرید سایبان فنری و بازویی

خرید سایبان فنری و بازویی

طراحی سایبان بازویی

طراحی و ساخت سایبان بازویی کاری بسیار فنی و تخصصی بوده و نیاز به تجهیزات و محاسبات بسیار زیادی دارد. نوع دستی و یا موتور دار بودن و شکل ظاهری سایه بان بازویی از جمله مواردی هستند که در طراحی چادر بازویی باید به آن توجه ویژه شود.هر چه طراحی سایبان تخصصی تر و با مهارت بیشتری انجام شود، قطعا کیفیت سایه بان نیز بیشتر می شود. افزایش کیفیت سایبان باعث می شود تا مصرف کننده نیز رضایت بیشتری داشته باشد. بدین ترتیب طراحی مناسب برای یک محصول از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

نمونه کارهای سایبان

ابعاد سایبان معمولا توسط مشتری اعلام می شود و در طراحی سایه بان بازویی از آن ابعاد استفاده می شود. البته ابعادی که مصرف کننده می تواند سفارش دهد در یک بازه مشخص بوده و هر ابعادی قابل ساخت نیست.بدین ترتیب ارتباط با کارشناسان شرکت ایران سایبان باعث می شود تا رنج طول و عرض سایبان بازویی را به طور دقیق تعیین کرده و بر اساس اندازه سایبان را انتخاب کرد. برقی بودن یک سایبان باعث می شود تا استفاده از آن نیز راحت تر شود، بدین ترتیب در طراحی سایبان بازویی باید به برقی یا دستی بودن آن نیز دقت شود.

قیمت سایبانها

قیمت سایبانها

سایبان فنری (سایبان بازویی) بصورت برقی

طراحی سایبان بازویی به صورت برقی یا اتوماتیک یکی از تکنیک هایی است که در سال های اخیر با استقبال بی نظیری مواجه بوده است. در این روش دیگر سایه بان بازویی به صورت دستی باز و بسته نمی شود.برای اینکه بتوان این نوع سایبان ها را باز و بسته کرد کافی است با فشار دادن یک دکمه، دستور باز و یا بسته شدن سایبان را صادر کرد. صادر کردن این دستور با استفاده از فرستنده و گیرنده های الکترونیکی، منجر به دریافت و اجرای دستور می شود.شاید نصب کردن موتور الکتریکی بر روی چادر بازویی، نیاز به صرف هزینه بیشتری داشته باشد، اما باید به این موضوع نیز توجه شود که سایبان برقی کیفیت و کارایی بسیار بیشتری نسبت به سایبان دستی دارد. با توجه به این تفاسیر، افرادی که نیاز به یک سایبان با کیفیت بالا و کاربری بسیار جذاب و آسان دارند، نباید توجه زیادی به هزینه سایه بان بازویی داشته باشند.هر چه قیمت یک محصول کاهش یابد، قطعا کیفیت آن نیز کاسته می شود، بدین ترتیب خرید محصولی ارزان قیمت، نمی تواند تضمینی برای خرید محصولی باکیفیت و کاربری باشد. البته این موضوع به معنای خرید محصول با قیمت بالا و به اصطلاح گران نیست، بلکه هزینه باید با توجه به کیفیت و کارایی محصول، ارزش کافی را داشته باشد.

نصب سایبان فنری (سایبان بازویی)

بعد از ساخت سایبان بازویی، نوبت به نصب آن در محل مورد نظر است. برای نصب این نوع از سایبان ها باید افرادی که دارای تخصص کافی هستند، انتخاب شوند. افرادی که تجربه لازم در زمینه نصب چادر بازویی را ندارد، ممکن است نتوانند آن طور که باید، سایبان را نصب کرده و این موضوع باعث افت کیفیت سایبان شده و استفاده از آن را با اختلال مواجه می کند.استفاده از یراق مناسب می تواند کمک کند تا نصب سایه بان بازویی با موفقیت و کیفیت بیشتری انجام شود. انتخاب یراق نامناسب باعث می شود تا طول عمر این سایبان ها کاهش یابد. بدین ترتیب با انتخاب یراق مناسب و افراد متخصص، می توان عمر این نوع از سایه بان ها را بسیار بیشتر کرد.انتخاب مواد و متریال مناسب برای ساخت سایبان بازویی نیز در نصب آسان و باکیفیت این نوع از سایه بان ها تاثیرگذار است. شاید در نگاه اول مواد متریال درجه یک و همچنین یراق باکیفیت قیمت بالاتری داشته باشند، اما استفاده از آنها در طولانی مدت می تواند از نظر اقتصادی برای مصرف کننده مقرون به صرفه باشد.

سایبان فنری (سایبان بازویی)

سایبان فنری (سایبان بازویی)

عوامل موثر بر قیمت سایبان بازویی

یکی از عواملی که می تواند تاثیر زیادی بر روی قیمت سایبان بازویی داشته باشد، ابعاد سایه بان است. معمولا سایه بان بازویی اگر با ابعاد استاندارد ساخته شود، هزینه آن زیاد نبوده و با کمترین قیمت ممکن نیز می توان یک سایه بان بازویی باکیفیت را تهیه کرد.یکی دیگر از عوامل موثر بر روی قیمت سایه بان بازویی، برقی یا دستی بودن آن است. معمولا سایبان های برقی نیاز به یک موتور الکتریکی دارند، این موتور معمولا خارجی بوده و دارای کیفیت بسیار مطلوبی است. اضافه شدن هزینه موتور بر روی هزینه ساخت سایه بان، باعث افزایش قیمت چادر بازویی می شود.از دیگر عوامل موثر بر قیمت سایه بان بازویی، هزینه خرید مواد و متریال اولیه می باشد. معمولا برای ساخت بازو ها نیاز به مقدار زیادی مواد اولیه بوده و از طرفی دیگر روکش سایبان نیز باید تهیه شود.یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت سایه بان برقی که در سال های اخیر بیشتر از هر چیز دیگری به چشم می آید، نوسانات قیمت ارز و افزایش میزان تورم در جامعه است. با توجه به نرخ لحظه ای ارز، قیمت مواد و متریال مورد نیاز برای ساخت سایبان بازویی نیز به سرعت در حال تغییر است.

قیمت سایبان بازویی

قیمت سایبان بازویی

کاربرد سایبان بازویی

سایبان بازویی ایران سایبان معمولا در مقابل نور مستقیم آفتاب کارایی بالاتری نسبت به سایبان کالسکه ای دارد و سایه بیشتری فراهم می آورد و لیکن سایبان بازویی(سایبان برقی)در مکان هایی که نور خورشید با زاویه از کناره ها می تابد دچار ضعف است.سایبان بازویی با توجه به مساحت پوشش خود در مقابل بادهای سنگین ضعف بیشتری نسبت به سایه بان کالسکه ای دارد و از سوی دیگر سایبان بازویی از آنجا که اکثر قطعاتش از جنس آلومینیوم می باشد جهت استفاده در مناطق مرطوب مناسب تر می باشند و خوردگی کمتری در سایبان بازویی ایجاد می شود.برای دریافت لیست قیمت سایبان بازویی/ سایبان برقی با کارشناسان سایت سایبان ایران سایبان تماس بگیرید و پس از بررسی قیمتها جهت مشاوره رایگان و سفارش مستقیم از کارخانه ایران سایبان با کارشناسان فروش ایران سایبان تماس حاصل فرمایید /.

تماس با ایران سایبان

تماس با ایران سایبان

سایبان بازویی برقی 

نوع برقی سایبان بازویی ایران سایبان از موتور توربولار استفاده می کند و قیمتی بالاتر نسبت به سایبان دستی دارد.سایبان بازویی(سایبان برقی) از آنجا که فنرهایی درون بازوی خود تعبیه کرده است به سایبان فنری نیز معروف شده است.

روکش سایبان بازویی معمولا در ۳ نوع زیر ارایه می گردد:

pvc1.پلی استر با روکش دورو

۲٫روکش پارچه ای در طرح های مختلف

۳٫روکش فلکسی با چاپ دیجیتال جهت طراحی روی سایبان

سایبان بازویی ایران سایبان در ابعاد و رنگهای متنوع قابل طراحی و ساخت میباشد .سایه بان بازویی کاربردهای بسیار متنوع داشته و از مغازه گرفته،تا باغ،حیاط منازل و غیره میتوان از این نوع سایبان استفاده نماید.

تماس با ایران سایبان

تماس با ایران سایبان

نمونه کارهای سایبان بازویی

در ادامه برخی از نمونه کارهای سایبان بازویی که توسط تیم ایران سایبان اجرا شده است را میتوانید مشاهده نمایید.

مشاهده همه پروژه های اجرا شده